Hipp mat!



Häromdagen när jag var och köpte mitt favoritmellanmål säger tjejen i kassan "Åh du köper det här igen, min dotter älskar det fortfarande, fast hon är 2 år nu"
Jag ville säga "Jag med, och jag är TRETTIO år"
men jag mumlade bara nåt om att det var bra för växande barn.
Det visar sig alltså att jag sitter och mocklar barnmat 2 ggr om dagen. Vad kan man säga om det... äh det är grejt. Det blir alltså dagens "snack"-tips. Ät et vettja, typ 40kcal för den som bryr sig om sånt!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Betyg
(av 5)


Hipp fruitmeal!

Åsas smaklöksbetyg:


Kommentar:
Perfekt mellanmål när man bara behöver sig en liten liten kick 2 timmar innan middagen eller mellan frukost och lunch. Smakar naturligt och frukt (obvioulsy), som en ekologisk och lite sötad äppelmos. Plus för att man känner sig ung när man äter det (Jag gillar barnmat liksom)
---------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: signe

Härligt! Kanske vore nåt för en nybliven 40-åring så man håller sig ung! :)

2010-02-03 @ 13:56:19
URL: http://de-signe.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kan man äta dem till middag också..? o lunch?

2010-02-03 @ 15:26:47
Postat av: Åsa

Njae...lunchlådebetyget blir inte högt, om man inte äter kanske 30-40 st, men då kommer nog smaklökarna inte vara fullt så nöjda kanske. Inget för den snåle heller, 30-40 st blir ett gäng hundralappar!!

2010-02-03 @ 15:42:40
Postat av: Anna

Spännande med matblogg. :-)

2010-02-03 @ 18:28:21
Postat av: Åsa

Gry gillar oxå de där mellanmålen + att hon gillar att ha det på gröt;-)

2010-02-03 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0