Ni är ju här inne och kollar...

...jag ser ju det. Och ändå, inga kommentarer. Kanske lagar jag fel mat!? Kanske är ni här av samma anledning som man i smyg känner förtjusning av att kolla på en trafikolycka!? Men jag kämpar på, jag gillar ju att matblogga. Jag gillar hur töntigt det blir. Mat är ju ett av mina största intressen!

, vad säger ni. Ska vi köra önskematen på beställning? Ni kör in ett förslag som jag ska testa. Eller så säger ni bara, gör nåt med kyckling för att ni kanske vill ha nåt förslag kring det!? Gillar ni kcal-uträkningen eller håller jag på och anstränger mig i onödan?

Ikväll blire firre. Och inte vilken firre som helst. Det blir hatfirren från barndomen, törsk! Ska knata på matbutiken om en stund och hoppas att de har en färsk bit åt mig, annars blir det frysblock. För det funkar nästan lika fint, om det hinner tina i tid vill säga. Imorgon blir det glamour tror jag. Det är schlagerpremiär ju! Det firar vi väl? Eller så blir det köpe, det känns också lyxigt i allt sitt slabb. Speciellt som vi ska vara barnvakt.

Kommentarer
Postat av: erika

men det är ju så tråååkigt med mat. fast jag måste erkänna att du gör det lite roligare :) och önskemat lät som en bra idé! jag har länge önskat mej en sida där man kan skriva in vad man har i kylen (typ 3 morötter, en halv ost, lingonsylt från förra året + apelsinjuice) och så vips får man recept på jättesmaskig mat man kan göra på fem minuter.



jag har glömt bort kalorilektionen jag fick av dej förut, men jag blir jätteimponerad av dina uträkningar. verkar vara matematik på hög nivå!

2010-02-05 @ 17:25:36
Postat av: Åsa

Verkligen, man måste vara väldigt väldigt smart för sånt!! ;)

2010-02-05 @ 17:44:54
URL: http://baramat.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar sånt med räkor eller kräftor och kokosmjölk. Det brukar bli gott. Och sånt med lax! Många sådana recept tack! :-)

Kanske lite sallader? Alltså som man äter som en måltid, inte som tillbehör.

2010-02-05 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0