En annan favvo och snack of the day!

Jag äter hela tiden och måste ha 2 mellanmål mellan varje måltid. Helst skulle jag vilja ha godis, och länge var det just det jag valde. Nu kan jag bara ha mina tjockisjeans och då får man äta nyttigt och sån skit. är det bra med mellanmål som luras lite och typ nästan är godis, fast utan fett-biten. Special K bliss är grymt gott (Erika, även här menar jag att det är jättegott och inte att godisbiten är elak eller nåt) och innehåller typ 80 kcal. Så det får bli "Snack of the day" (nästan varje day faktiskt). Jag köper böxarna som innehåller typ 6-8 st och då kostar de en femma styck.



Ikväll blir det kylling (tvångstankar gör att jag måste säga kylling varje gång jag tänker kyckling). En av mina favorit kyllingrätter faktiskt. Ni som vill cock-a-long handlar 500 gram kycklingfilé, mozzarella, grillad paprika på burk, färsk basilika och pinjenötter. Ska försöka få in receptet direkt efter jobbet, eller kanske ännu tidigare om jag hinner. Till detta får ni äta va fasen ni vill. Jag lyxar till det och då vet ni att jag pressar potatis igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det som är tråkigt bara att att i alla sådana där goda bars, så är det alltid sprängfyllt med nötter. de utan nötter brukar vara sprängfyllda med fett istället, och är därför inget alternativ... :(

2010-02-10 @ 10:12:52
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men de här är med müsli/flingor, tror inte det är en enda nöt faktiskt. Sååå jäääkla goooa!!!

2010-02-10 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0