Ikväll lagar jag inget...

...jag äter rester. Jag är egentligen restmotståndare, för jag vill äta ny mat varje dag, men till och med jag fattar att om man lagar mat för fyra personer (vilket är det enda ekonomiskt vettiga) varje kväll och en låda går till lunch, då liksom m å s t e man äta rester iaf en kväll. Annars tar matlådorna slut i skåpet och man får en full frys. Been there done that, och jag didn´t like it. Så ikväll rester.

GÄSTMATBLOGGNING MOTTAGES DÄRFÖR EXTRA tacksamt ikväll! Jag kan inte driva den här skiten helt på egen hand hajjar ni väl! Spelar ingen roll om ni gör nåt jag redan gjort eller gör nåt eget. OCH det behöver inte vara FANCY pancy. Det ÄR JU BARA mat det här, all typ av mat. Nån kan nog bli inspirerad av pasta och falukorv också!!

bild och beskrivning till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0