Ska vi fortsätta med det här?

Jag konstaterar att aktiviteten inte är febril på den här bloggen. Mamma och pappa får MVG men ni andra gästlagar inte som kunde vara önskvärt. Lagar ni inte mat på vardagarna? Får ni prestationsångest? Det är ju bara vanlig jävla mat det här ;)
Ska jag lägga ner eller är det här nåt att ha? Ska jag göra på nåt annat vis? Ska vi ha önskematen? Ni föreslår, jag lagar?

Känn er inte rädda för att kommentera även om kommentaren bara är "Fy fan va äckligt det ser ut".

Nästa helg ska jag laga en superrätt och då vill jag att ni är med. Hur många är på om jag lägger ut receptet på torsdag och så lagar vi gemensamt och ni skickar bilder så lägger jag ut alla bilder på samma rätt på söndag. Rätten jag tänkte göra har alla element för att vara en topprätt. Supergod, superenkel (få ingredienser), jättesnabb och med en skön lyxkänsla trots minimala insatser. Vem är på??

Kommentarer
Postat av: Ninni

Feedback på Kycklingen:

Jag var lite wild & cracy och bjöd på den i lördags när vi hade gäster......DE tyckde den var jättegod,(ni vet hur det kan va) själv var jag lite skeptisk, fadd i smaken.Håller nog med mor o far din, att basilikan ska tas med efteråt, kanske även faktiskt bränna på och dubblera antalet pinjenötter i en panna först så smaken kommer fram ordentligt. Som lunchlåda dan efter uppiffad med fetaost var den kanooooon-god.

Ser fram mot fler tips, o vill absolut att du ska fortsätta!

//Ninni

2010-02-16 @ 15:49:24
Postat av: Åsa

Huu vååågat!!! Jag tror jag måste ändra i receptet för 10 min i ugn är lite lite (hehe och jag har den alltid längre i ugn), det ska liksom inte bli trådar av osten (som på mammas och pappas bilder), den ska vara ordentligt "gräddad" och smält. Tror absolut att man kan rosta pinjenötterna innan, men jag kör snabbhet före finess ;) Synd att du itne gillade den när du bjöd andra och allt. Skitkul att jag har fått 3 andra att laga den dock ;)

2010-02-17 @ 11:23:26
Postat av: Stina

Ja alltså jag jobbar i helgen, men går av lördagmorgon, så har jag sovit OK så är jag helt klart PÅ!!!

2010-02-17 @ 21:25:42
URL: http://vikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0