Mamma testar

Det visar sig att mamma och pappa är mina bästa läsare (gästlagare). De har testat Kycklingen med mozzarella och pinjenötter.









Betyget var väl inte himlastormande, men är som följer:

Hej
Nu har vi testat din mat. Vi ger den 3 lökar i smak och 3 lunchlådebetyg.
Det var ingen direkt smaksensation, men ändå god. Det passar väldigt bra med ris och bäst blir om man har på basilikan efteråt.

Mamma


Min kommentar till detta är att ni inte har haft den tillräcklingt länge i ugnen och jag tycker basilikan ska vara med i ugnen för att sprida smaken bäst.


Stinas syster (namnlös!?) har också lagat samma och ger genom Stina kommentaren


Min syster provade ett recept från dig igår, nånting med mozarella och grejer.
Hon sa; enkelt och skitgott!!!
Bra Åsa!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Syster heter Frida :)

2010-02-17 @ 21:27:06
URL: http://vikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0